Assessorament tècnic a centre de prestacions de la seua zona.
Controlar i gestionar la xarxa de proveïdors, selecció, optimització i dimensionament correcte.
Controlar el compliment de la normativa, qualitat de les valoracions i ús d'eines a la disposició de la xarxa de proveïdors
Visites a proveïdors, revisió de peritatges i auditories de control.
Donar suport als plans d'adreçament a xarxes especialistes mitjançant visites a la xarxa comercial.
Proposar plans de millora de servei a la territorial i participar en la proposta i desenvolupament de projectes.
Controlar i gestionar indicadors de l'activitat específica de cada tipologia de proveïdor: KPIs tècnics, cost i qualitat.
S'ofereix
Salari: entorn de 35.000€ anuals
Requisits
Titulació d'Enginyeria o arquitectura tècnica.
Experiència mínima de tres anys en peritatges de segures actuacions i/o diversos.
Es valoraran curs d'especialització i idioma anglés.
Coneixement ampli d'eines Office.
Alt nivell en les competències: orientació al client, resiliència, execució i visió estratègica.
Imprescindible estar en possessió de certificat de discapacitat ≥33%.
Avís sobre l'ús de cookies
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a oferir els nostres serveis. Si continues navegant, considerarem que acceptes el seu ús. Per més informació consulta la nostra política de cookies.