Administratiu/va RH (amb certificat de discapacitat ≥33%)

Fundación Randstad | Província de València

Inscripcions tancades

Funcions

  • Dotació als nous empleats de les eines necessàries per al desenvolupament de les seues funcions: ordinador, telèfon mòbil, pack benvinguda, roba de treball, targetes de menjar i combustible, etc…
  • Enviament de la dotació a les diferents delegacions de l'empresa.
  • Portar un registre actualitzat de la dotació de cada empleat.
  • Tindre un estoc de tota la dotació i sol·licitar al departament de compres les necessitats que vagen sorgint.
  • Coordinar-se amb les diferents àrees de l'empresa per al bon funcionament del seu treball.
  • Resolució d'incidències relaciones amb l'àrea.
  • Totes aquelles tasques administratives que comporta el lloc en funció dels programes que utilitza l'empresa.
  • Estudiar l'efectivitat dels processos i proposar millores.

Requisits

  • Titulació bàsica, Batxillerat, Grau Mitjà, Superior, …
  • Imprescindible experiència d'entre 3-5 anys en labors administratives i ús del paquet office
  • Habilitats de comunicació i capacitat d'escolta.
  • Valorable experiència com Administrativ@ en àrea de RH
  • Imprescindible estar en possessió de certificat de discapacitat ≥33%.

Avís sobre l'ús de cookies

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a oferir els nostres serveis. Si continues navegant, considerarem que acceptes el seu ús. Per més informació consulta la nostra política de cookies.